Vedení účetnictví a daňové evidence

Máte potíže s účetnictvím? Stresují Vás neustálé změny legislativy? Hledáte dlouhodobé řešení?  V rámci naši spolupráce nečekejte od nás pouze evidenci hromady vašich účetních dokladů, ale můžete očekávat celou škálu souvisejících služeb, které mají za cíl optimalizovat vaše podnikání a zbavit Vás stresů z účetnictví, daní a úřadování. 

Naši specialisté jsou pravidelně proškolováni a budou Vám plně k dispozici téměř 24 hodin denně. Díky stabilnímu týmu odborníků máte u nás jistotu, že Vám účetní neonemocní těsně před termínem podání daňového přiznání nebo nestihnete důležitý termín. Naučíme Vás rozumět vašim účetním výkazům tak, abyste je uměli využít ve prospěch vašeho podnikání.  

Standardně Vás zastoupíme při všech jednáních s úřady státní správy, finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami. Jsme pojištěni pro případ způsobení škody či chyby, garantujeme diskrétnost a maximální ochranu všech dat. Můžeme Vám nabídnout on-line vedení účetnictví u vás přes vzdálený přístup.  

V rámci služby provádíme:

  • zadávání dokladů
  • účtování rutinních a složitých operací
  • sestavování DPH a ostatních přiznání (silniční daně, daně z příjmů právnických osob)
  • zpracování účetní závěrky
  • finanční a ekonomickou analýzu (včetně návrhu řešení)
  • optimalizaci podnikových procesů (supervize účetních postupů)
  • metodické poradenství (návrhy metodických postupů, sestavování směrnic...)
  • zprostředkování auditorských služeb